Artykuły sponsorowaneZiemia potrzebuje orzeźwienia. Jak SodaStream inspiruje do zmian w kierunku bardzi

Ziemia potrzebuje orzeźwienia. Jak SodaStream inspiruje do zmian w kierunku bardzi

Ile jednorazowych plastikowych butelek potrzeba, aby opleść Ziemię 27 razy? Znamy odpowiedź - 5,5 mld - czyli tyle, ile w 2023 roku użytkownicy SodaStream zaoszczędzili planecie. Jak tego dokonali? Małymi eko zmianami w codzienności, które efektem skali przynoszą spektakularny efekt! Marka od początku istnienia inspiruje do podjęcia choć niewielkich kroków na drodze ku lepszej przyszłości planety, z troską o środowisko naturalne i dobrobyt kolejnych pokoleń. Udowadnia tym samym, że kreowanie wody i napojów gazowanych we własnej kuchni - zamiast sięgania po gotowe produkty w jednorazowym plastiku ze sklepowych półek - ma realny wpływ na odciążenie Natury.
Ziemia potrzebuje orzeźwienia. Jak SodaStream inspiruje do zmian w kierunku bardzi
Redakcja Panorama Płock

19.04.2024 10:11

Ile jednorazowych plastikowych butelek potrzeba, aby opleść Ziemię 27 razy? Znamy odpowiedź - 5,5 mld - czyli tyle, ile w 2023 roku użytkownicy SodaStream zaoszczędzili planecie. Jak tego dokonali? Małymi eko zmianami w codzienności, które efektem skali przynoszą spektakularny efekt! Marka od początku istnienia inspiruje do podjęcia choć niewielkich kroków na drodze ku lepszej przyszłości planety, z troską o środowisko naturalne i dobrobyt kolejnych pokoleń. Udowadnia tym samym, że kreowanie wody i napojów gazowanych we własnej kuchni - zamiast sięgania po gotowe produkty w jednorazowym plastiku ze sklepowych półek - ma realny wpływ na odciążenie Natury.

Ziemia potrzebuje wsparcia - czy zmieniając sposób picia wody, zmienimy świat?

Życie w duchu eko jest nie tylko mądre i istotne, ale też modne i inspirujące. A przede wszystkim -konieczne, o czym SodaStream przekonuje nie tylko w swojej komunikacji, ale też każdym aspektem działalności. Zasadność tych założeń potwierdzają badania - aż 97% ankietowanych wyraziło chęć prowadzenia takiego stylu życia . Te liczby podkreślają, jak kluczową kwestią stało się odejście od tworzyw sztucznych, za czym optuje 75% badanych z całego świata, opowiadających się za całkowitym zakazem stosowania takich produktów .

SodaStream przekłada je na działanie, oferując designerskie saturatory do gazowania wody oraz stylowe butelki wielokrotnego użytku. Pokazuje, jak łatwo można podjąć walkę z jednorazowym plastikiem, zapewniając każdemu z nas realny wpływ na przyszłość planety. Wystarczy zmienić sposób picia wody.

Obraz

SodaStream (2)

Ziemia potrzebuje orzeźwienia

U podstaw ekologicznej misji SodaStream - obok koncepcji butelek wielokrotnego użytku na samodzielnie nagazowaną wodę i ulubione napoje (w tym kultowe propozycje z portfolio PepsiCo) - leży system wymiany cylindrów CO2. Marka ogranicza nie tylko zużycie jednorazowego plastiku, ale też ponownie wykorzystuje aluminiowe cylindry, uzupełniając je bezpiecznym w domowym użytku, spożywczym gazem, aby nie trafiały jako odpady do ekosystemu. Tym samym promuje odpowiedzialną konsumpcję i recycling na każdym etapie produkcji.

W 2023 r. konsumentom SodaStream udało się wyeliminować ze środowiska 5,5 miliarda plastikowych butelek jednorazowego użytku dzięki wykorzystaniu produktów marki do samodzielnego kreowania świeżo gazowanej wody i pełnych orzeźwiających bąbelków napojów gazowanych , co zapewnia maksimum smaku i minimum odpadów.

Ziemia potrzebuje zrównoważonego rozwoju

Podczas gdy świat przygotowuje się do obchodów Miesiąca Ziemi, SodaStream ogłasza kolejne rozwiązania dążące do zrównoważonego rozwoju w misji ratowania środowiska naturalnego. Bestsellerowy saturator marki - stylowy i uniwersalny model Terra - debiutuje w nowej odsłonie, z obudową wykonaną w znacznej części z tworzywa pochodzącego z recyklingu. Tym samym, nie tylko swoim przeznaczeniem, ale też samym projektem wpisuje się w Bąbelkową rewolucję, która zmienia myślenie o współczesnej ekologii.

Ziemia potrzebuje… każdego z nas!

Każdy z nas w codzienności może wprowadzić proste zmiany w codziennych nawykach, które efektem kuli śnieżnej i skalą zdeterminowanej w walce o planetę społeczności zapewnią kolejnym pokoleniom piękną i zieloną Ziemię, jaką mieliśmy szczęście poznać.

Z punktu widzenia inspiratora do tak ważnych zmian i producenta, który oferuje rozwiązania do ich wprowadzenia, SodaStream przyjmuje na siebie znacznie większą odpowiedzialność. To naturalne, dlatego dbając o zrównoważony rozwój w każdym aspekcie działalności, dzięki partnerstwu z Enlight Renewable Energy i TerraCycle firma zasila swoje globalne zakłady produkcyjne w 100% energią odnawialną. Dodatkowo wprowadza program SodaStream Free Recycling w USA, oferując konsumentom przyjazne dla środowiska rozwiązanie w zakresie utylizacji produktów.

„W SodaStream zrównoważony rozwój to nie tylko cel. To także realne zobowiązanie realizowane we wszystkich naszych działaniach” - podkreśla Daria Pacynko, General Manager SodaStream Polska - Świętując Miesiąc Ziemi, zapraszamy konsumentów, aby stali się częścią naszej bąbelkowej rewolucji w trosce o środowisko naturalne oraz piękno planety dla kolejnych pokoleń”.

Dołącz do SodaStream w walce o przyszłość naszej planety - szczególnie w Miesiącu Ziemi! Więcej informacji można znaleźć na stroniehttps://sodastream.pl/.

Obraz

SodaStream (3)

O SodaStream

SodaStream, spółka zależna PepsiCo, jest wiodącym globalnym producentem ekspresów do gazowania wody. Umożliwia konsumentom kreowanie orzeźwiających bąbelków w wodzie nagazowanej w taki stopniu, jaki najbardziej lubią - za naciśnięciem jednego przycisku. Tym samym dokonują lepszych wyborów dla siebie i planety, ponieważ SodaStream rewolucjonizuje branżę napojów oraz zmienia sposób, w jaki świat je pije. Aby dowiedzieć się więcej o marce, odwiedź jejstronę internetową oraz profile naFacebooku,Instagramie iYouTube.

O PepsiCo

O PepsiCo: z produktów PepsiCo korzystają konsumenci ponad miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie. Koncern wygenerował w 2021 roku ponad 79 miliardów dolarów przychodów netto dzięki bogatemu portfolio napojów i produktów żywnościowych, w tym: Lay's, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream. Portfolio produktów PepsiCo obejmuje szeroką i różnorodną gamę produktów, także wiele kultowych marek, z których każda generuje szacunkową roczną sprzedaż detaliczną o wartości ponad 1 miliarda dolarów. W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. Pep+ to strategiczna, kompleksowa transformacja, która stawia zrównoważony rozwój i kapitał ludzki w centrum tego, w jaki sposób koncern będzie tworzyć wartość i wzrost, działając w granicach planety i inspirując do pozytywnych zmian dla niej oraz jej mieszkańców. Więcej informacji na temat PepsiCo na globalnej witrynie pod adresemwww.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmywww.pep sicopoland.com.

Źródła:

Mintel Global Outlook on Sustainability: A Consumer Study 2023. Trzyletnie badanie trendów przeprowadzone wśród 16 000 osób na 16 światowych rynkach.

UNEP

IPSOS 2022

Dotyczy plastikowych butelek jednorazowego użytku o pojemności 0,5 L.

Bez zakrętki i etykiety.

Źródło informacji: SodaStream