Spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów
Mieszkańcy powiatu płockiego mogą liczyć na wsparcie Powiatowego Rzecznika Konsumentów, który jest dostępny podczas wyznaczonych dyżurów w różnych lokalizacjach na terenie powiatu płockiego. Rzecznik pomoże osobom, które mają trudności z napisaniem reklamacji, problemy z usługami czy spory z przedsiębiorcami.
- Uruchomienie tego typu dyżurów ma związek z dużą liczbą różnego rodzaju zgłoszeń; jest bardzo dużo sytuacji, w których mieszkańcy potrzebują wsparcia, dlatego chcemy wyjść bezpośrednio do nich - mówi Starosta Płocki Sylwester Ziemkiewicz.
Podczas dyżurów Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela bezpłatnych porad oraz pomaga w przygotowaniu np. dokumentów reklamacyjnych. Wspiera w przypadku naruszenia praw konsumenta, jednocześnie oferując możliwość polubownego rozwiązania sporu.
Jak mówi Wioletta Majewska – Ulicka, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Płocku, coraz więcej mieszkańców powiatu zgłasza się do biura z prośbą o pomoc w różnych sprawach konsumenckich. Zawsze staramy się udzielać rzetelnych informacji tak, aby pomóc osobom, które takiej pomocy potrzebują. Ważne jest aby dbać o nasze prawa konsumenckie i korzystać z dostępnych narzędzi wsparcia – podkreśla Rzecznik.
Jest to doskonała okazja dla mieszkańców, aby uzyskać fachową pomoc i wsparcie, skuteczniej bronić swoich praw i rozwiązywać trudne sytuacje. W większości spotkania odbywać się będą w Urzędach Gmin. Natomiast w Gminie Bulkowo zaplanowano je w Szkole Podstawowej we Włókach, w Drobinie w budynku Miejsko - Gminnej Biblioteki Publicznej oraz w Radzanowie w budynku Gminnego Ośrodka Kultury.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do skorzystania z tej możliwości. W przypadku pytań lub potrzeby dodatkowych informacji, można kontaktować się z Biurem Powiatowego Rzecznika Konsumentów pod nr. telefonu : (24) 267- 67- 20.