Nafciarz odwiedził wszystkie szkoły podstawowe w Płocku
Trzeci rok z rzędu przedstawiciele Wisły Płock i Stowarzyszenia Sympatyków Klubu Wisła Płock odwiedzili wszystkie dzieci z klas I-III z płockich szkół podstawowych. W okresie od 18 września do 18 października wraz z klubową maskotką pojawiliśmy się w 20 placówkach oświatowych, by na mecze Nafciarzy zaprosić około 4000 dzieci!
22.10.2024 18:17
Dwa lata temu po raz pierwszy wystartowała "Akcja Stadion" zainicjonowaną przez Tomasza Serafina ze Stowarzyszenia Sympatyków Klubu Wisła Płock i nauczyciela wychowania fizycznego z SP 11. Rok później postanowiono to powtórzyć, a na początku nowego roku szkolnego 2024/2025 zdecydowano kontynuować "tradycję". Nafciarz i Tomasz Serafin odwiedzili klasy I-III we wszystkich 20 szkołach podstawowych (1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24), a każdy uczeń został zaproszony na stadion oraz obdarowany nafciarskim planem lekcji, terminarzem meczów Wisły Płock i kibicowskimi wlepkami.
- Bardzo się cieszę, że kolejna edycja naszej akcji została odebrana z dużym entuzjazmem. Jej celem niezmiennie było zaszczepienie u dzieci miłości do Wisły Płock i kibicowania piłkarzom na pięknym obiekcie przy Łukasiewicza 34. Chcieliśmy też pokazać, że sport może być pasją, zapewniającą ogrom emocji również najmłodszym. Sam mam dwóch synów, z którymi regularnie pojawiam się na trybunach i widzę, jak wielką radość sprawia im kibicowanie, dlatego też po szkole warto przyjść na stadion -powiedział Tomasz Serafin.
- Myślę, że Akcję Stadion, organizowaną wspólnie z SSKWP, możemy już śmiało nazwać cykliczną. Każdego roku cieszy się ona dużym zainteresowaniem i przynosi oczekiwane rezultaty. Po wizytach w szkołach mamy zwiększony odzew w temacie wycieczek, a na trybunach podczas meczów możemy zauważyć spore grono młodych kibiców, czy to na sektorze rodzinnym czy też w grupach zorganizowanych. Mamy piękny nowoczesny stadion, więc nie może to dziwić. Cały czas chcemy zwiększać frekwencję i zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest w tym wszystkim budowanie lokalnej tożsamości, szczególnie wśród najmłodszych – dodał Mateusz Lenkiewicz dyrektor działu marketingu i rzecznik prasowy Wisły Płock S.A. – Szczególne słowa podziękowania kieruję do Tomka Serafina z SSKWP oraz Pauliny Rogalskiej, która zajęła się koordynacją całego przedsięwzięcia z ramienia klubu.
Po odwiedzinach we wszystkich podstawówkach na terenie miasta Płocka wkrótce przyjdzie czas na placówki z powiatu płockiego. Na pierwszy ogień poszedł Zespół Szkół nr 2 w Ciachcinie Nowym.